Produktų fotografija Amazon platformai
Amazon platformoje produkto sėkmę lemia ne tik jo kokybė, bet ir tai, kaip jis atrodo nuotraukose. Kokybiškos produkto nuotraukos ir profesionali grafika yra vienas svarbiausių elementų, padedančių užtikrinti, kad prekė būtų pastebėta tarp daugybės konkurentų.
Svarbu žinoti, jog Amazon pardavėjams taiko aiškius ir griežtus reikalavimus – tiek nuotraukų kokybei, tiek jų formatui. Jei vaizdai neatitinka šių taisyklių, jie paprasčiausiai nebus įkelti arba gali būti pašalinti iš karto po įkėlimo. Dėl to būtina užtikrinti, kad kiekviena produkto nuotrauka atitiktų Amazon standartus.
Net ir pats geriausias produktas, jeigu jis pavaizduotas prastai, neatrodys patrauklus. O nepatrauklus vaizdas reiškia prarastus pardavimus. Todėl investicija į profesionalias Amazon produkto nuotraukas yra būtina – jos ne tik atkreipia pirkėjų dėmesį, bet ir skatina pasitikėjimą prekės kokybe bei pardavėju.
Reikia produkto nuotraukų Amazon prekybos platformai?


Reikalavimai pagrindinei produkto nuotraukai Amazon prekybos platformoje
Pagrindinis produkto paveikslėlis Amazon platformoje yra pirmoji produkto nuotrauka, kurią pirkėjai pamatys, peržiūrėdami produktus tarp Amazon paieškos rezultatų. Pagrindinė produkto nuotrauka pritraukia pirkėją ir paskatina peržiūrėti daugiau informacijos ir tuo pat metu privalo atitikti žemiau nurodytus reikalavimus:
- Pagrindinė produkto nuotrauka privalo būti visiškai baltame fone (baltas fonas derinasi su „Amazon“ paieškos ir produkto puslapiais - RGB spalvų reikšmės 255, 255, 255).
- Pagrindinė produkto nuotrauka - profesionali, realaus produkto nuotrauka (grafika ir papildomos iliustracijos neleidžiamos). Nuotraukoje neturi priedų ar aksesuarų kurie įsigyjami atskirai.
- Pagrindinės produkto nuotraukose negali būti papildomo teksto, logotipų, rėmelių, spalvų blokų, vandenženklių ar kitų grafikų.
- Pagrindinėje produkto nuotraukoje turi būti tik vienas produkto atvaizdas (negali būti kelių, sugrupuotų vaizdų).
- Pagrindinė produkto nuotrauka turi parodyti visą parduodamą produktą. Nuotraukoje produktas negali būti apkarpytas, išskyrus papuošalus ir aksesuarus.
- Pagrindinėse produkto nuotraukose, produktai turi būti nufotografuoti be įpakavimo. Dėžučių, maišelių ar dėklų nuotraukoje negali matytis. Išimtis taikoma tik tada, jei tai labai svarbi produkto savybė.
- Pagrindinėse nuotraukose negalima rodyti žmogaus modelio. Išimtis taikoma, kai produktas susijęs su mobilumo kategorija (neįgaliųjų vežimėliai, protezai ir pan.).
- Produktų rinkinių fotografijose (produktų rinkinys - kai produktą sudaro keletas prekių, tarkime 5 vnt. skirtingų spalvų marškinėlių), produktai turi būti atvaizduojami be modelio (angl. flat)
- Aprangos aksesuarų fotografijose neturi matytis jokių produktą laikančių pagalbinių priemonių (manekeno dalys, kabykla ir pan.).
- Pagrindinės moteriškų ir vyriškų drabužių nuotraukos turi būti fotografuojamos ant gyvo modelio.
- Vaikų ir kūdikių drabužių produktų fotografijos turi būti fotografuojamos be modelio (angl. flat.).
- Pagrindinės batų nuotraukos turi rodyti vieną batą, pasuktą į kairę 45 laipsnių kampu.
Bendri reikalavimai produkto nuotraukoms Amazon prekybos platformoje
Prekybos platformoje Amazon jūs galite įkelti iki 9 produkto nuotraukų. Tik pirmosios 7 produkto nuotraukos (arba 6, jei keliate produkto vaizdo įrašą) bus rodomos prie produkto.
- Produkto nuotraukos turi tiksliai atspindėti pardavinėjamą produktą.
- Produkto nuotraukos turi atitikti produkto pavadinimą.
- Produkto vaizdas nuotraukoje turi užimti bent 85% viso nuotraukos ploto.
- Jeigu norite išnaudoti visus Amazon platformos funkcionalumus (nuotraukos padidinimas) optimalus produkto nuotraukos dydis turėtų būti 1600px (ilgiausia kraštinė).
- Produkto nuotraukos dydis neturi viršyti 10000 px (ilgiausia kraštinė).
- Didžiausias failo dydis neturi viršyti 10mb.
- Produkto nuotraukų formatai gali būti JPEG (.jpg ar .jpeg), TIFF (.tif), PNG (.png) arba GIF (.gif) failai. Labiausiai pageidautinas yra JPEG formatas. Amazon prekybos platforma nepalaiko animuotų .gif failų.
- Produktų nuotraukose negali būti nuogumo ar seksualaus aspekto. Kūdikių ir vaikų prekių nuotraukos (apatinis trikotažas ar maudymosi kostiumėliai) negali vaizduoti gyvų modelių.
- Produktų nuotraukose negalima naudoti Amazon naudojamų logotipų, prekės ženklų, grafikos, taip pat jų variacijų, kurios gali klaidinti pirkėjus. Pvz.: „Amazon", „Prime",„Alexa", „Amazon Smile“, Amazon’s Choice“, „Premium Choice“, „Best seller“, „Top seller“.
Amazon reikalavimai produkto vaizdo įrašams
- Produkto video formatas 16:9, mažiausias dydis - 1280 x 720 px.
- Produkto video failų formatai: MP4, MOV, 3GP, AAC, AVI, FLV arba MPEG-2.
- Reikalavimai garso takeliui: 128 kbps, 44 kHz ar didesnis.
- Produkto video nėra ribojamas video turinio ilgis. Tačiau rekomenduojama trukmė - ne daugiau 2 min.