Kadrų skaičiaus įtaka produkto 360 fotografijos kokybei

Vienas iš svarbiausių veiksnių, lemiančių 360° produktų fotografijos kokybę, yra kadrų skaičius. Kuo daugiau kadrų padaroma, tuo sklandesnis tampa sukimosi efektas ir natūralesnė produkto peržiūra internetinėje parduotuvėje. Tačiau nereikėtų manyti, kad visais atvejais būtina rinktis maksimalų kadrų skaičių – optimalus pasirinkimas priklauso nuo paties produkto dydžio ir jo detalių.

Mažiems daiktams – daugiau kadrų

Smulkiems, daug detalių turintiems gaminiams (pvz., juvelyrikai, laikrodžiams, aksesuarams, kosmetikos pakuotėms) rekomenduojama naudoti nuo 48 iki 72 kadrų. Tokiu atveju pirkėjas galės sklandžiai apžiūrėti kiekvieną produkto kampą, detales ir paviršiaus tekstūrą. Didesnis kadrų skaičius padeda sumažinti „šuoliukų“ efektą sukant vaizdą, todėl prekė atrodo itin tikroviškai.

Dideliems produktams – mažiau kadrų

Stambesniems daiktams (pvz., buitinė technika, baldai, sporto įranga) dažniausiai pakanka nuo 24 iki 36 kadrų. Didelių gabaritų gaminiams nereikia tokio didelio detalumo, nes pirkėjui svarbiau bendras formos ir proporcijų suvokimas. Be to, mažesnis kadrų skaičius leidžia išlaikyti optimalų failo dydį, kad produktas greitai užsikrautų el. parduotuvėje.

Balansas tarp kokybės ir greičio

Svarbu suprasti, kad kuo daugiau kadrų daroma, tuo didesnis bus galutinės animacijos failas. Todėl rekomenduojame rinktis subalansuotą sprendimą – tiek, kad būtų užtikrintas natūralus ir sklandus sukimosi efektas, bet kartu ir greitas puslapio veikimas.

Taip pat Jums gali būti įdomu: inovatyvi 360 produktų fotografija ir ypač detali 3D produktų fotografija.

360 fotografijos palyginimas

16 kadrų 360 prekės fotografija

36 kadrų 360 prekės fotografija

72 kadrų 360 prekės fotografija

140 kadrų 360 prekės fotografija